[verwijderd] Tantetil ik zou hier dus al niet aan meedoen. Een kleuter uit groep 2 elke ochtend om 10 uur op teams? Ik zou hem gewoon ziek melden, doei! Onze kleuter mag elke dag kiezen of hij iets uit het werkboek wil doen of niet. Zo niet ook prima. Ik werk me het schompes in het ziekenhuis met al die covid patiΓ«nten. De. Groeten.
Vulpen [verwijderd] Nou, inderdaad. Dat is toch voor veel ouders helemaal niet haalbaar joh. Hooyo-shimbir Sterkte. Voor iedereen eigenlijk. Ik denk er nog niet over na maar komende twee weken worden sowieso weer enorm zwaarπ£
Liekje81 [verwijderd] helemaal eens! Hier is het inloggen op teams geheel vrijblijvend gelukkig. Ik werk ook gewoon 30 uur, ik ga dan echt niet een hoop strijd voeren met mn kind. Maar ja, die is maar kleuter en loopt wat voor, dat scheelt.
Hooyo-shimbir iMoeder dit is zoo herkenbaar. ik begin deze week gelijk met een tentamen van 9.00 tot 17.00, heb er nu al de zeik over in en de examencommissie een verzoek op tijdsduur verlening gevraagd. Deze maand is ook de maand dat jamielah overleed 3 jaar terug. Dus echt veeg me op. Ik ga het liefst in een holletje liggen niks doen, tot het weer mooi weer is en Corona voorgoed achter ons. π€―π€―π€―π€―π€―
Liekje81 June gelukkig worden de meest kwetsbaren wel eerder gevaccineerd, dat scheelt al een hoop voor de ziekenhuizen! Dus ik ga ervanuit dat we na maart weer steeds meer mogen en alles wat normaler worsldt, mede omdat dan het voorjaar er weer aankomt. Maar het is allemaal echt vet bagger. Ik ben er ook zo zat van. Niks kunnen, weekenden duren ellenlang. En dan mag ik nog gaan werken, heb echt te doen met iedereen die thuis moet werken met kinderen.
June Liekje81 meest kwetsbaren Heel lullig , maar de meest kwetsbare als in de mensen in de verpleeghuizen, die sterven vaak daar. Die gaan niet eens meer naar het ziekenhuis..
June Tantetil Ik ben ook getraumatiseerd. Ik zou niet weten hoe ik de staat van zijn anders moet benoemen. Ik heb zijn om te slapen en om ergens in april mei weer met 1 oog te kijken hoe het dan ervoor staat. Ik heb ook nog niemand gelukkig nieuwjaar gewenst. Het voelt helemaal niet als een gelukkig nieuwjaar.
Bloem June like voor de herkenbaarheid. Ik heb ook echt geleden onder de eerste periode thuisonderwijs en mijn jongste ook. De hele situatie is echt kl*te maar thuisonderwijs is echt de hel vind ik. Toen ik voor de vakantie een dag met de jongste bezig was kreeg ik ook meteen flashbacks en stress. Het greep me echt naar de keel. π’
[verwijderd] June dit idd. Ik heb daar dus helemaal niks aan. Ook al begrijp ik volkomen dat die mensen recht hebben op vaccinatie.
Liekje81 June ja, ik heb het over vanaf maart, of hopelijk eerder nog, dat dan de 60+ enzo aan de beurt is. Het vaccin van Astra Zeneca wordt waarsch eind deze maand goedgekeurd, en daar hebben we er een hoop van besteld, dus dan kan het snel gaan.
[verwijderd] Ik ben het vandaag ook echt even beu. Heb nergens zin in een ook geen zin meer om zoon te vermaken vandaag. Die zit eigenlijk allang aan z'n tax qua schermtijd maar fuck it. Hou zielsveel van mijn mannen maar ik heb zo de behoefte aan een dag alleen thuis. Lekker doen waar ik zelf zin in heb.
Hooyo-shimbir [verwijderd] dat ze hier (te) heel achter de Nintendo zitten neem ik nu even echt voor lief. Normaal gaan we er altijd op uit, educatief naar musea en met mooi weer de natuur in. Ik heb besloten me er nu niet schuldig om te voelen als ze switchen, de tijd dat we een normaal leven leiden komt wel weer (ooit)
Bloem [verwijderd] Nou dat! Alleen thuis zonder dat je hoeft te werken of iets anders moet. Dat mis ik echt enorm!
[verwijderd] [verwijderd] En dat zijn er een hoop als ik het zo lees! π Deze tijd is voor iedereen zwaar.
Bloem Hooyo-shimbir ik moet echt even slikken van je laatste zin π’ Hier gaat het nu redelijk door de vakantie. Maar ik zie op tegen maandag en de tijd daarna.
Softbasegaming [verwijderd] nou idd. Even heel crue gezegd maar mogen ouderen ook nog ergens aan door gaan? Ze worden zovaak opgelapt terwijl ze al niks meer waard zijn zeg maar.