Ik hoop voor jullie dat jullie kinderen later net als ik worden als puber π
Ik was echt keu-rig.
Ik heb een heel sterk geweten, en zodra ik ook maar ergens over loog oid, dan kon ik de hele dag misselijk zijn.
Bovendien was ik altijd ontzettend bang dat mijn ouders boos zouden worden, dus ik durfde nooit uit de band te springen (ook al wilde ik dat wel heeeeeel graag)
Het ergste wat ik heb gedaan:
ik mocht geen broeken dragen (streng christelijk), maar heb me op een middag omgekleed want ik wilde zo graag eens door het centrum lopen in een broek. Toen ik terugkwam, liep mijn moeder precies buiten en zag mij in die broek aankomen. Ze was heel verbaasd en vroeg of ik een date had gehad.
Ik vond dat zo gΓͺnant dat ik nooit meer stiekem een broek heb gedragen.
ik ben een keer flink aangeschoten geworden door Canei. We hadden een club avond van de kerk bij iemand thuis, en daar stonden flessen Canei. Een paar meisjes schonken voor mij ook steeds in en stoer als ik was, dronk ik mee.
Mijn broer haalde me op en en was ontzettend boos toen hij al die flessen "drank" zag staan. Ik heb mijn uiterste best moeten doen om niet te laten zien dat ik ook gedronken had, maar ik wiebelde echt op mijn benen π€£
Dit is oprecht het enige wat ik mij kan herinneren haha.
Ik heb ook weleens mee gerookt als puber, omdat ik het stoer vond en erbij wilde horen.
Maar ik rookte niet over mijn longen en als het even kon, drukte ik die sigaret stiekem uit.
Contact met jongens had ik ook niet, pas om mijn 18e mijn eerste zoen gehad.
Voorbeeld puber dus π