Koekie83 ik ben toen met 6/7 maanden begonnen omdat ze moeilijk kon poepen. Op het potje zat ze in de goede houding waardoor het makkelijker ging. Dus zodra ik merkte dat ze moest was het luier uit en op het potje. Vanzelf komen er dan plasjes bij.
Potje stond gewoon in de kamer in het zicht omdat D ook bezig was. Die had vanaf 17 maanden interesse maar heb toen niet doorgezet omdat ik op t laatst liep van L. Dus alleen als hij zelf aan gaf erop gezet.
L gaf met 14 maanden zelf aan geen luier meer aan te willen. Dus verteld dat ze dan alles op het potje moet doen. Eerste dagen wel regelmatig gestuurd. Geen maillot ofzo aan, alleen onderbroekje. Na 2 weken kon ze het aardig goed maar kreeg ze het te druk met spelen. 3x natte onderbroek -> luier aan. Vond ze echt vreselijk. Ik maakte wel onderscheid tussen echt te laat dus tussen het speelgoed, of te laat door kleren dus net naast het potje ๐
Als we weggingen kreeg ze in het begin nog een luier aan maar ze vertikte het om erin te plassen dus ze had echt de controle.
Ik zou hem gewoon eens dagje zonder luier laten lopen, regelmatig erop laten zitten en gewoon eens kijken wat hij doet