Zonnebloem ja ook hersenschudding. Gelukkig was ik afgelopen dagen ook heel moe. Dus heb eigenlijk alleen maar geslapen.
@iMoeder ja het was ook heel erg schrikken. Had het totaal niet zien aankomen en was zo lekker fietsen, mooi weer, gezellig met een collega. Collega was totaal in paniek, 112 bellen ging haar ook niet goed af. Er was een hele lieve mevrouw die kwam helpen, die had telefoon op speaker gezet en hield mij aan de praat. Ik kon alleen maar liggen met mijn hoofd op de weg in een plas bloed. Elke keer als ik keek raakte ik in paniek, die mevrouw hield mij rustig. Ik heb helaas haar gegevens niet want ik zou haar graag willen bedanken.
@Vulpen ja doe voorzichtig hoor. Omdat je op een fiets zit denk je dat het meevalt en het net zoals een normale fiets is. Ik krijg mijn mond niet ver open, maar ik kan er wel stukjes brood inschuiven en zachtjes met linkerkant eten. Gister ging patat ook wel, dat leek mij een goed idee voor zout enzo 😉
Nescio de dag erna was de pijn het ergst. Ik had overal pijn. Mijn hele hoofd deed ook pijn van hersenschudding. Vandaag valt het wel mee.