Mamabeertje Ach wat jammer. Ben niet zo'n hele actieve schrijver, maar ik ben wel van deze plek gaan houden. Bedankt @Manque en @LucP voor de afgelopen jaren.
iMoeder Ik voelde het al een beetje aankomen. Alsnog heel erg jammer. Maar ik snap het wel. Dank voor jullie inzet de afgelopen jaren @Manque en @LucP
Kyra73 Wat jammer @Manque en @LucP . Net als een aantal anderen schrijf ik niet heel veel, maar ik lees wel elke dag mee. Heel erg bedankt voor jullie tomeloze inzet de afgelopen jaren.
Manque Ik wil jullie bedanken voor de fijne reacties. Heel aardig, al die bedankjes en het begrip dat jullie tonen ❤️
Lovely83 Wat ontzettend jammer, maar wel begrijpelijk. Ik was de laatste tijd ook niet heel actief meer door een te vol hoofd, maar kwam nog wel regelmatig lezen hoe het met iedereen gaat. Heel erg bedankt voor jullie inzet.
Tantetil Ook al ben ik niet zo heel actief meer, vind ik het ontzettend jammer. Maar heel erg bedankt voor al jullie inzet. ❤️
Ietjuh Wat ontzettend jammer. Ook ik ben niet een actieve schrijver, maar ga het wel missen 🥲 Heel erg bedankt voor alles @Manque en @LucP
Koekie83 Oooh neee ik lees dit nu pas! Wat super stom maar zo begrijpelijk! Onwijs bedankt voor jullie geweldige inzet! Ik ga het missen 🙁
Ansji Puzzelstukje Begrijpelijk, maar ook ik vind het jammer en ga jullie missen ook al was ik geen heel actief lid. Bedankt voor alles! Ik zal dit forum met jullie allemaal niet vergeten. 😘
Puzzelstukje Ansji Ja het is echt t eerste wat ik doe als ik wakker ben en t laatste wat ik doe als ik ga slapen. Gewoon ff checken ook al post ik misschien niet veel.
Snoeki Wat ontzettend jammer maar een begrijpelijke keuze. @Manque @LucP bedankt voor alle inzet de afgelopen jaren.❤️ Ik ga het echt wel missen hier zo al ben ik niet een heel actieve schrijver.
Marloes80 Wat ontzettend jammer, maar ik snap jullie keuze. Dank je wel voor alles. Dat ik hier kon zijn in de moeilijkste periode van mijn leven ♥️
Manque Nogmaals dank voor alle aardige reacties. Zo zie je ineens dat er nog best veel mensen actief zijn.
Jessie80 En ook mensen die te veel in bepaalde topics meelezen en te weinig naar de startpagina gaan en dus dit gemist hadden. Ik sluit me aan bij de meesten: heel jammer maar begrijpelijk!
Meca Nee wat ontzettend jammer! Begrijpelijk maar toch heel zonde, hopelijk staat er iemand op die het kan overnemen 🙏 Bedankt in ieder geval @Manque en @LucP voor alle jaren hier, ondanks dat ik hier nu al even niet actief ben is dit wel een hele fijne plek ❤️