Voor een collega zoek ik naar leuke adressen en 'must sees' in Amsterdam. Het klinkt raar dat ik zelf geen adressen paraat heb (behalve een paar) aangezien ik er toch een paar jaar gewoond heb, maar dat is alweer zo lang geleden en als student had ik andere eisen/adressen dan een koppel dat 1 volle dag te besteden heeft in de stad.

Er mag veel gewandeld worden, en goede eetadressen (lunch, diner), (vegetarisch/vegan opties ook) zijn ook zeker welkom!

• June hebben hierop gereageerd.

Lunch: Oma Ietje
    Doen: Scheepvaartmuseum, naar metrostation Rokin (kun je zien wat ze allemaal in de grond gevonden hebben toen ze het metrostation bouwden), de legowinkel, Oudemanhuispoort, Hortus Botanicus, Nationaal Holocaust Namenmonument

Vulpen Bedankt! Jij was er laatst nog geweest met de kinderen toch? Ik mis het soms wel.

We komen er regelmatig omdat mijn broer er woont, maar die zit helemaal in Nieuw-West, dus we zien haast niets van het centrum.

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

Vulpen naar metrostation Rokin (kun je zien wat ze allemaal in de grond gevonden hebben toen ze het metrostation bouwden

Ow wat stom zeg. Ik ben hier pas nog geweest en helemaal gemist.