Toch6 das jammer anders had je via het merk inspiratie op kunnen doen.

Toch6 ja ik denk donkergroen. maar een katoenen stof zou ik dan niet kiezen, een wat meer rijkere stof als je begrijpt wat ik bedoel.

• June hebben hierop gereageerd.

Zonnebloem en @Toch6 ik zou ook geen gladde stof nemen. Juist het combineren van texturen maakt je outfit interessant.

Ik had daarom kanten blouses uitgekozen.

Ik vind creme ook mooi bij goud. Dan krijg je een ton sur ton effect. Heel hip nu.

Ik heb nog even gezocht op groene kanten blouses, maar die zijn bijna allemaal hooggesloten. Dat is geen optie.

Andere boeg

En dan een zwart kort leren of suède(look) jasje erover.

Even wat verschillende kleuren kledingstukken erbij gepakt. Ik neig meer naar de donkere kleuren maar ook geen wauw.
    Ga denk wat anders opzoeken

Toch6 jammer dat je niet enthousiast bent over de rok/ kleurencombinaties.

Ik zag wat leuke jurken van Morgan bij de Wehkamp.

Toch6 heb je het ook echt aangetrokken? Dan scheelt vaak enorm namelijk. Donkergroen vind ik wel heel mooi staan bij de rok

• Toch6 hebben hierop gereageerd.
      • Bloem vindt dit leuk

Miek89 die donkergroene is een jurkje dus dat staat sowieso raar op de rok 🀭

Roze is een jasje

Toch6 ik vind dat donkergroen er mooi bij past. Misschien even het groene jurkje aantrekken en dan de rok er overheen doen?

Toch6 je zou ook nog bij Peek en Cloppenburg kunnen kijken. Ik zag net 21 pagina's aan jurken.

14 dagen later

Nou qua rok/rokken kwam ik er echt niet uit. Na pakketje 4688532 zo ongeveer is er een keuze gemaakt.
          Deze jurk kwam vandaag binnen

En die voelt goed. Zit lekker, voel me er fijn in (zelfs met opgezette obstipatie-bijna-ongesteld-buik, uiteraard wel ingetrokken hierπŸ€ͺ) en matcht met de rest. Alleen qua schoenen ben ik er nog niet uit en wil nog ern nieuwe tas

Hier hangt alles van de rest

[verwijderd] ja toch wel πŸ˜„ daar zitten de bloemetjes in. En dan gewoon effen blauw eronder

[verwijderd] was toevallig, die lagen nog boven omdat ik gisteren een andere had gepast en van mn zusje even hakken moest pakken mbt houding. Deze had ik het eerste vast. Heb ze inmiddels al 5 jaar πŸ˜„ gekocht toen ander zusje trouwde.
            Alleen voor nu weet ik het nog niet. Zo op de jurk zeg ik ja. Maar het roze matcht voor de rest met niks uit het gezin

Toch6 Maar dat maakt toch niks uit. Het matcht met jouw jurk. En past qua kleur prima bij blauw wat anderen aan hebben. Zowieso komt dat ook in de buurt van je eigen huidskleur dus waarom niet.

• Toch6 hebben hierop gereageerd.