iMoeder Je zult ze toch via iets op de Kindle moeten zetten. Daar komen ze niet vanzelf op..
Hoe bedoel je dit? Gewoon... wifi toch?
Op een kobo is het namelijk een kwestie van eenmalig inloggen bij aanschaf van de ereader met mijn bol account, en vervolgens synchroniseert hij mijn aankopen automatisch.. dat is voor mij wel een must!
iMoeder Dat kost de computer/laptop misschien wat tijd.
Want tja, die heb ik niet. Of nouja, technisch gezien is het ergens aanwezig in mijn huishouden, in een lade ofzo (???) maar ik gebruik hem al 3 jaar niet meer en heb geen idee of hij het überhaupt nog doet 😅
Zoals ik al zei... via calibre ga ik echt niet aan beginnen. Een bestand op zijn tijd kan misschien nog wel via de laptops van een van de kinderen, maar niet in grote hoeveelheden want dan heb ik ruzie 🤣
Ook los daarvan, bedenk ik me net, ik betaal wel braaf voor mijn boeken he? Mijn bestanden zijn voor 95% beveiligd met een DRM, dus ik weet niet eens of het überhaupt kan? 🤔
Ik hoopte dat er sinds ik mijn vorige kocht inmiddels iets (onafhankelijk merk ofzo.. een kondle of een kibo 😅) was uitgevonden wat zowel epubs als de Kindle bestanden naast elkaar kon openen, maar het lijkt er op dat ik gewoon pech heb..
Ik heb gisteren even gezocht in mijn bol-lijst wat ik aan downloads heb, en voor dat geld kan ik een Kindle, en een Kobo, en een nieuwe laptop kopen 🤣
Dus dan is het pech met de Amazon only shit, ik ga niet mijn collectie epubs opgeven en volledig opnieuw beginnen, want voor het prijsverschil per ebook vind ik het verschil gewoon te klein. Ik heb net even vergeleken op basis van het boek wat ik nu (als paperback) lees, en het scheelt maar 15 cent..