Pimpelmeesje en dat ze ook wel een beetje begrip mogen hebben daarvoor en de situatie waar hij al zo lang met zijn vrouw in zit.
Ik denk dat iedereen dat ook heeft. Ze hebben hem hier op een rustige manier op aangesproken en vervolgens heeft hij ze volledig verrot gescholden. Ik weet op welke manier hij dit doet en dat gaat er echt heel heftig aan toe. Ik begrijp heel goed van hun kant, dat ze dit niet accepteren. Hij verwacht alle begrip, maar als je anderen zo behandeld dan kun je niet verwachten dat iedereen dit maar blijft slikken. Hij wil de familie nu ook niet meer bij zijn vrouw laten als een soort ‘terugpak-actie’, dus daar zijn zij nu weer boos om.
Pimpelmeesje En het is officieel zijn verantwoordelijkheid/keuze...
Dat is niet waar. Het is niet alleen zijn keuze, maar een keuze van beiden. Zijn vrouw valt inmiddels onder ‘gevorderde dementie’ en is niet handelingsbekwaam verklaard. Toch heeft hij haar zeer bewust de documenten laten ondertekenen, waarvan ze niet wist wat ze ondertekende. Officieel had haar wettelijke gemachtigde (en dat is een familie lid en niet hij) dit moeten ondertekenen. Deze lening kan daarom makkelijk voor de rechter teruggedraaid worden, maar dat wil niemand mijn vader aandoen. Het geld is immers al uitgegeven. Zelfs daarin wordt er echt wel aan hem gedacht.
LilyMilie
Huggybird
Ik heb hem uiteindelijk gisteren kort gesproken. Hij was nog heel slaperig, maar hij gaf aan dat goed gegaan was. Dat ik niet meer gebeld werd , had ik ook niet anders verwacht. Het was eerder al als dreigement gebruikt.