June Welke schoenen dragen jullie kinderen voor gym? Mijn oudste heeft nu maat 39. Doet verder geen zaalsporten dus om nou €50 voor een sneaker uit te geven..
Jules June Zelfde verhaal hier, ik koop die van 25 euro bij de Decathlon. https://www.decathlon.nl/p/lichte-en-ademende-sneakers-met-klittenband-voor-kinderen-pw-540-jr/_/R-p-164271?mc=8392878&c=Zwart_Grijs
Trees June we hadden hier ook altijd de goedkoopste van de decathlon a 15-20 euro. Ze hebben nu beiden wat van de Nike outlet store van rond de 30 a 35 euro, want hun voeten zijn nu uitgegroeid. Het mocht daarom een paar euro meer kosten 😅.
Femkes June ik haal ze ook regelmatig bij de scapino. Die heeft ook sportschoenen voor een redelijke prijs
June Jules ik ga deze bestellen denk ik. Van haren had kappa's met een schappelijke prijs. Maar ze vindt het logo stom.
Jules Iemand interesse in meiden broeken en truien 134/140 H&M en Zara tegen verzendkosten? Trui links onder heeft verf vlekken op de mouwen. Truitjes rechts zijn kort (smiley world). Broeken zijn 1 flared rib, 1 parachute, 1 pantalon wide leg, 1 tuinbroek lichte spijkerstof, 1 zwarte spijkerbroek wide leg met used effect, 2 lichtblauwe wilde leg spijkerbroeken en 1 donkere spijkerbroek met lichte bies.
Mamabeertje Was dat bij jullie @Liekje81 dat het slapen bij de huttenbouw niet door ging? Ik las het net op het nieuws. Wat jammer zeg.
Liekje81 Mamabeertje nee hoor, hier niks aan de hand geweest gelukkig! 😊(Sorry, druk geweest en lees hetnu pas.) Wat was er dan?
Mamabeertje Liekje81 Ik las dat er bij een huttenbouw overlast van jongeren was. Gegooi met eieren, fruit en vuurwerk. Uiteindelijk is er een vechtpartij ontstaan tussen de jongeren en omstanders en zijn alle kinderen naar huis gestuurd. Ik wist dat jouw dochter meedeed met een huttenbouw, vandaar dat ik aan haar moest denken. Maar ik zie nu dat héél veel dorpen zoiets hebben.
Vulpen Mamabeertje Ik wist dat jouw dochter meedeed met een huttenbouw, vandaar dat ik aan haar moest denken. Maar ik zie nu dat héél veel dorpen zoiets hebben. Ik had daar eerder ook nooit van gehoord, vind het heel exotisch 🤣
Sevenof9 Mamabeertje en niet alleen dorpen, hier in Nijmegen was het ook elk jaar een heel ding toen ik jong was en het bestaat nu nog steeds.
Liekje81 Hopsatee hier ook! Doen echt veel kinderen aan mee. Vooral voor zo'n klein dorp. Het is ook superleuk!
Vulpen Hopsatee Liekje81 Sevenof9 Ja, grappig dat je daar dan jarenlang zo onbewust van kan zijn, dat er in het land waar je woont een traditie is waar honderden/duizenden kinderen iets mee doen. Ik zag een foto en het leek me nogal een gevaarlijke toestand eigenlijk, met al die pallets. Wij maakten op scouting van wat vuilniszakken een tentje, dat leek me wat veiliger qua instortingsgevaar en zo. Maar tradities zijn altijd gevaarlijker en opmerkelijker als je ze niet kent haha.
Hopsatee Liekje81 bij ons ook, kaarten altijd uitverkocht. Alleen zijn wij eigenlijk 9 van de 10 keer juist met vakantie (dit jaar ook) dat valt dan helaas niet anders te plannen met werk… maar ik hoor er goede verhalen over!
Liekje81 Hopsatee wij gaan nooit op vakantie de laatste 2 weken. Ponykamp en huttenbouw. Dat mag beide niet gemist worden 🤣
Hopsatee Liekje81 haha hier is de keuze dan geen vakantie en ze verkiezen vakantie nog boven huttenbouw vooralsnog 🤣 Volgend jaar weer eens bekijken hoe het uitkomt!
Sevenof9 Vulpen er zijn altijd wel volwassenen die helpen, zeker bij jongere kinderen. Ik kan me niet herinneren dat er ooit echt iets gevaarlijks is gebeurd bij ons.
Nescio Vulpen in mijn ouderlijk dorp doen ze het ook, ik heb zelf nooit meegedaan maar mijn neven en nichten wel. Hele happening altijd.