Huggybird kun je de luxaflex zo draaien dat er wel licht binnen komt maar ze niet goed naar binnen kunnen kijken?
Nee, dat zou moeten kunnen, maar dat lukt niet zonder dat stokje af te breken ben ik bang 🙈
Ouderdomskwaaltje vrees ik, maar ik heb ook geen zin om nieuwe te kopen. Ik heb ze iets kunnen schuiven, maar niet genoeg denk ik..
Trees Mijn niet sociaal wenselijk en eerlijke antwoord is dat ik een enorme gluurder ben. Alleen ik meet wel met twee maten, want andersom hou ik er niet van 🫣
Dat heb ik dus ook.. sterker nog, ik ben echt een veroordelende trut als je decoratie of tv programma me niet aan staat 🙈🙈
Rosemary Bij een 3- of 4- jarige kan ik me het nog voorstellen.
Ja bij kinderen heb ik er ook geen moeite mee hoor!
Toch6 Maar ik ga niet staan wachten op reactie 🤣
Ik zou juist snel wegrennen als ik betrapt wordt op ongegeneerd gluren denk ik 🤣
Maar ik ben blij dat jullie het ook raar vinden. Ik dacht dat het wellicht gewoon aan mij lag, omdat ik gewoon asociaal ben en over het algemeen geen voorstander ben van mensen, alleen op mijn eigen voorwaarden 🤣
Ik ken het gezin wel redelijk goed, het zijn enorm extraverte types, zitten aangesloten bij iedere sport/vereniging/commissie en zijn dus precies het tegenovergestelde van mij.
Vandaar dat ik dus even begon te twijfelen, ben ik gewoon de rare? Maar gelukkig niet dan!
Trees Ik zou een negeeroffensief inzetten. Niet toegeven, absoluut niet zwaaien tot hij het uiteindelijk opgeeft 😬.
Ik denk dat ik dit inderdaad maar ga proberen..