Huggybird mijn oudste heeft in het weekend helemaal niet meer zo behoefte aan gezinstijd. Ze spreekt liever met vrienden af dan met ons (ik snap niet waarom, want we zijn hele leuke hippe ouders π). In het weekend mogen ze altijd hier afspreken. Je hebt er ook niet echt last van, want ze hangen meestal lamlendig op hun eigen kamer of in de speelkamer op de Xbox.
Toen ze jong waren was ik trouwens ook altijd van de zoete inval. Iedereen mag hier altijd blijven eten of slapen. Nog steeds eigenlijk. Ik wil niet dat de meiden iets niet kunnen doen vanwege mij. We zeggen eigenlijk bijna nooit βneeβ met de vraag om afspreken, eten of logeren. Al stuurde ik ze vroeger wel regelmatig naar buiten als ze mij te druk werden of als de zusjes elkaar in de haren vlogen. Op een of andere manier moesten ze vaak even stoer doen tegen hun zus(je) als er vriendinnetjes waren, wat resulteerde in ruzie. Super irritant, maar dan was het hup naar buiten. Ik ga niet constant voor politie agentje spelen in mijn vrije tijd. Als puber zuchten ze vooral heel veel en eten ze je eten op. Verder hoor je ze niet.