Bloem het is nogal een contrast met vroeger. Ik keek eerder een paar minuten van zo filmpje en dan was het wel duidelijk en scrolde ik gewoon door. Ik heb heel vaak van dit soort online dingen gedaan om een EPD te leren kennen (het lot van de zzp-er 🤪) en meestal was ik in een half uur wel klaar met de complete cursus.
Nu zit ik continue terug te spoelen omdat ik elke keer kwijt ben, wat ze vertellen en heb ik niet eens door dat ik 2x hetzelfde filmpje kijk. Er zit een stagiaire in dezelfde ruimte en zij is gelijk met mij begonnen en zij is al bijna klaar met de cursus. Dus het voelt daarom extra stom dat ik moet vragen of het anders kan speciaal voor mij.
Ze probeerden al zachtjes te praten voor mij en iemand deed het raam al dicht, want er was ook nog iemand aan het boren of drillen buiten. Is het nog steeds niet genoeg. Ik denk dat ik het ook belangrijk vind dat we gelijkwaardig zijn als collega’s en dat zij zich niet hoeven aan te passen aan mij. Ik voel mij al bezwaarlijk, want ze hebben de kamer verbouwd zodat ik alleen in een rustige hoek zit, er wordt een speciale muis voor mij aangevraagd en nu komt er ook nog een ergotherapeut langs om te kijken voor verdere aanpassingen aan de werkplek. Voel mij net rupsje nooit genoeg. Ik ga het wel bespreken hoor, maar het voelt gewoon niet fijn.