Ik heb vandaag 3,5 uur geschaatst met de boys. Mijn middelste schaatste op een gegeven moment heel zacht tegen een mevrouw aan die tegen de kant aan stond bij de “uitgang” van de baan. De mevrouw bleef staan, hij viel. Ik er naar toe en zei gelijk: gaat het? Kijk wel uit waar je schaatst kerel, anders vallen alle mensen je moet als je van achteren komt uitwijken (was nog wat moeilijk voor hem want ja remmen hè) ik wilde net zeggen: zeg maar even sorry / wilde net sorry zeggen toen dat mens helemaal begon te flippen: jaa en waarom schaatst hij tegen me aan, ik kan wel wat breken, kinderen worden echt niet meer opgevoed, super gevaarlijk. Echt zo overdreven en zo buiten proportie dat ik haar alleen nog maar heb aangekeken, geen sorry heb gezegd, M op zijn pootjes heb gezet en weg ben geschaatst.
En dat is echt bijzonder voor mij want ik zeg werkelijk tegen iedereen de godganse dag altijd sorry zelfs als ze tegen mij aan lopen. Maar ik vond het zo’n achterlijke buitenproportionele reactie dat ik er klaar mee was 😮😬