iMoeder ik heb mijn authenticator app zelf zo ingesteld dat ik bij alles een aanmeldingsgoedkeuring kan doen ipv wachtwoordcodes invoeren. Ik hoef dus enkel op ‘ja’ te klikken. Bij mijn eigen praktijk had ik namelijk heel veel programma’s en software die ik extern inkocht bij verschillende bedrijven ipv één systeem, waarbij ik het bij elk programma opnieuw moest gebruiken en ik werd gek van het invoeren van al die codes. Nu begin ik niet eens meer aan codes langer dan 3 cijfers, langer kan mijn werkgeheugen niet meer aan en dan maak ik er een puinhoop van 🫣.
Ik gebruik het sinds 2018 en met mijn iPhone nog nooit issues met de authenticator app gehad, die ik gebruik. Ik weet niet of het nog per authenticator app uitmaakt, maar die van mij werkt zonder problemen met Apple. Ik heb trouwens geen idee welk merk, maar volgens mij een veel gebruikte? Deze werd toen aangeraden door het bedrijf waarbij ik mijn EPD inkocht. Hier hadden zij toen de beste ervaringen mee. Mocht je interesse hebben, dan kan ik wel kijken hoe dat ding heet.