Ik ben inmiddels weer wat gekalmeerd. Ik ben echt zo flexibel als een deur. Ik kan dit niet meer zo snel rondbreien in mijn hoofd. Rationeel weet ik dat het nergens overgaat, maar het klopt dan niet meer in mijn hoofd en dat voelt als een vreselijke jeuk, waarbij je niet mag krabben. Ik ben soms heel vermoeiend đĢŖ.
Bloem mijn man heeft hem net gebeld en dit inderdaad voorgesteld. Achteraf gezien was het ook niet echt zijn fout. We zaten de app nog een keer door te lezen. Het idee van beiden was dat ze 1 nacht zouden blijven. Vervolgens heeft mijn vader twee nachten geboekt en de reservering naar mijn man gestuurd via de app. Deze heeft niet naar de reservering gekeken, omdat ze in het appje daarvoor duidelijk 1 nacht hebben afgesproken. Hij ging er vanuit dat hij gereserveerd had, wat was afgesproken. Niet zo gek denk ik. Ze komen nu vrijdagmiddag, we halen eten en ze gaan in de avond op tijd weg. Zaterdagochtend alleen even een bak koffie voor max een uur. Ik vind dit wel genoeg prikkels. Kan ik nog twee dagen bijtanken en zondag oud en nieuw vieren. Ik ga sowieso op oudejaarsavond eerst nog even slapen tot 23.00 en dan pas naar het feestje. Waarschijnlijk hou ik het toch niet langer dan tot 1 uur vol, maar ik vind het wel heel gezellig. Ik heb daar echt enorm veel zin in!