Bob_Ross Ik weet dat ik klink als een zure pruim, maar dan toch: ik hoop dat NL heel snel uitgeschakeld is in het voetbal. Ik word nu al gek van de idioten hier die toeterend door de straat rijden en Holland! uit het raam schreeuwen en continue vuurwerk.
Hopsatee Bob_Ross ik heb soms wel het idee dat je wel in een bijzondere omgeving woont 🫣😅 Als dit hier zo zou zijn zou ik dat ook willen. Maar hier is het slechts wat wapperende vlaggetjes en mensen in oranje shirts..
Honkeytonk Bob_Ross waar woon jij? Ik hoop niet dat ze er snel uit gaan 😳😅 maar hier zie je alleen wat oranje vlaggen, meer niet 🙈
CrazyCatLady Bob_Ross oh dat verklaart het geschreeuw hier eerder dan waarschijnlijk ook.. Ik hoop met je mee, ik was er al klaar mee voordat het begon. Als er iets door je strot geduwd wordt zeg 😶
Trees Ik heb gewoon echt niks met voetbal. Ik heb één keer in mijn leven een hele wedstrijd uit moeten kijken. Het waren nog net niet de zwaarste 90 minuten van mijn leven 🤪. Ik wil er zo min mogelijk van mee krijgen en tot nu toe lukt dat goed. Ik vind het allemaal prima, zolang ik er maar 0.0 overlast van heb. Anders zou ik een mede zuur-pruimster zijn @Bob_Ross
Liekje81 Het irritantste hier zijn de vlaggetjes die ze in onze straat hebben opgehangen. Die wapperen nogal, want het waait hier altijd. Dus met raam open slapen is lastig 🫣 Verder vind ik het best leuk. Net nog naar Duitsland-Curacao zitten kijken.
Trees Bob_Ross Ook al heb ik 20 jaar geleden in omgeving Garderen Ik ben in die omgeving opgegroeid. Garderen was toentertijd vreselijk en dat zal nu vast niet veel beter zijn. Ik zou er nog niet eens dood gevonden willen worden 🫣
Marshmallow Vorige week heb ik een sjabloon aangepast van een document en nu kom ik erachter dat ik dit kennelijk niet goed heb opgeslagen ofzo want alles is weg 😭 Moet ik nu helemaal opnieuw beginnen. Wat een kak zooi.
Ansji Zonnebloem Dikke knuffel, wat ontzettend naar dat je je zo voelt en dan ook het gevoel hebt dit met niemand te kunnen delen. 😢
Vulpen Als een trein niet tot het eindpunt gaat, zeg dan even welke trein je dán kan nemen, in plaats van allemaal treinen op te noemen in richtingen waar toch niemand heen wil🙄