Haha een hoop reacties! Leuk!
Ja ik heb dus 2 kinderen op scouting op zaterdagochtend en 1 op zwemmen op maandagmiddag en dan 1 op muziekles en 1 op clubje woensdagavond. Vind het jammere van voetbal, of elke team/competitie sport dat het zoveel tijd vergt dat je niks anders meer kan.
Plus ik houd niet van het competitie element, 1x per maand leuk, maar elke week dan is de focus echt winnen ipv samen spelen/sporten.
Maar goed, wat @Hopsatee zegt, hij wil het graag, ik wil hem ook de ruimte geven om te ervaren wat leuk is. Maar ik kan, met ons gezin niet de tijd investeren die de gemiddelde voetbal ouder in het dorp investeerd. Ik kan hem op woensdag straks op training droppen en dan moet ik door ander kind weg brengen.
En op zaterdag moet ik mijn 5 jarige brengen en halen bij scouting, mijn oudste kan dan wel zelf, Ik ga ook niet altijd de jongste meeslepen die binnen kort met zwemles begint op zaterdag. Ja een wedstrijd op zaterdag is prima, maar daar kunnen we niet altijd bij zijn.
Liefste had ik gehad dat er een voetbal groep is die gewoon 5-6 wedstrijden per jaar speelt, 1x per week traint en thats it 🤣
Ik snap hem ook wel, hij zit precies in de voetbal klas, van de 3 groepen 3 die er nu zijn, voetballen in zijn klas alle jongens behalve hij. In de andere klassen voetballen er nog 2 ofzo.
Ergens hoop ik gewoon dat hij het snel voor gezien houd en zo niet , ja dan niet, we maken er wat van. Maar ik kan gewoon niet de voetbal ouder zijn die bv @Hopsatee is. Ik kan een enkele keer rijden of komen kijken, niet een enkele keer niet zeg maar 🤣, en hier is het ook zo, teamsport of niet, als het echt niet uit komt, komt hij dus niet. Nu is zaterdag tot een uur of 1200 niet zo een probleem over het algemeen, maar ben denk ik vooral bang voor dat mn zoon dan weer last van heeft van onze beperkte inzet en instelling.
Maar in september komt er weer zo een boekje met alles in de omgeving, ga dan ook wel ff duwen om wat meer uit te proberen.