Kak we kunnen waarschijnlijk niet naar de andere huisarts. Mijn man zag later dat we buiten het werkgebied wonen. Verder zijn er geen andere opties in de buurt. De rest is nog verder weg 😟
Aangezien de huisarts enkel nog bereikbaar is dmv een online klachtenformulier heb ik dat net maar ingevuld 😬. Ik heb aangegeven dat dit voor mij niet werkbaar is op dit moment en dat ik hier hulp bij nodig heb/ oplossing nodig is. Ik kan wel weer een terugbelverzoek aanvragen, maar dan wordt je op een willekeurig moment teruggebeld. Moet je heel snel schakelen, kans dat ik niet uit mijn woorden kom en ik pak sowieso niet de telefoon op als ik met iets anders bezig ben, omdat ik dan in de war raak en de helft vergeet. Op papier kan ik mijzelf wel goed uiten, dus dan maar via het klachtenformulier.
Nescio Wat vreemd dat dat bij jou telkens via de huisarts moet, dat is toch gewoon werkcreatie?
Dit mag in Nederland niet voor middelen die onder de opiumwet vallen. Deze krijg je ook max voor een maand mee. Terwijl ik andere medicijnen pas na 3 of 6 maanden weer online opnieuw hoef aan te vragen, omdat ik voor meerdere maanden mee krijg. Normaal was het aanvragen ook maar met één druk op de knop in de app en in het nieuwe systeem zal het vast ook heel eenvoudig zijn. Alleen dan moet je er wel in komen 🤪