Huggybird zij was zelf gelukkig ook heel positief en dan is het voor ons ook makkelijk om positief te blijven. We waren gisteren samen aan het zwemmen en plotseling riep ze: oeps volgens mij heb ik net mijn teen of voet weer gebroken om vervolgens de slappe lach te krijgen. Zo grappig is het niet, maar het is een gave om voor de derde keer in 8 jaar tijd je teen te breken 🫣.
Ondanks dat ze het ziekenhuis vanmiddag heel spannend vond en eerst niet wilde, had ze uiteindelijk wel zo iets ik moet hier doorheen, want dan wordt het minder eng. Ze was hartstikke stoer en daarna hebben we ergens op een terrasje super lekker gegeten om het positief af te sluiten. De oudste idem. Ze heeft de eerste dagen van de vakantie echt heel veel pijn gehad van haar keel en heeft nog steeds mega opgezette klieren, maar heeft nauwelijks geklaagd en ook het beste ervan gemaakt.
Ondanks wat tegenslagen, hebben we wel een heerlijke vakantie gehad. We hebben echt hele gave dingen gedaan. We zijn elke dag uit eten geweest en hebben overal lekker gegeten (ik vermijd de weegschaal voorlopig 😝). Het was heel gezellig en hebben onwijs veel lol gehad met zijn 4-en en veel gelachen. Verder ben ik verliefd geworden op Portugal! Maar ik ben wel blij dat ik nog een week vrij ben, want ik heb nu wel echt vakantie nodig om bij te komen van de vakantie 🤣