Ik denk dat ik weet hoe het is gekomen. Vrijdag had ik na een stuk fietsen toen ik thuiskwam zulke erge buikpijn/rugpijn dat ik helemaal niets meer kon. Na wat pijnstilling nam dat af.
Zaterdag in de ochtend voelde ik me nog prima, maar nadat ik weer een klein stukje had gefietst begon ik het al koud te krijgen. Ik heb het wel vaker koud dus dacht niet meteen aan koorts. In de middag heb ik nog een stukje gefietst en daarna kreeg ik het eigenlijk steeds kouder (met klappertanden erbij van de koud) totdat ik ineens die stortvloed kreeg.
Tijdens het fietsen voel ik het (daarvoor ook al) echt aan mijn buik dat het pijn deed. Al die hobbels/stenen die ik normaal niet voel merk ik nu extra hard. Ik heb het gevraagd aan gemini en het is dus heel goed mogelijk dat dit het was. Zondag werd ik namelijk weer wakker zonder erge pijn en was het bloedverlies/wondvocht ook weer normaal (dus bijna over).
Kortom ik ga voorlopig niet meer fietsen. Pas als ik geen wondvocht meer verlies en dan houd ik het bij kleine stukjes om te beginnen.
Storm in een glas water dus ๐ . En wellicht een geruststelling voor degene die een novasure behandeling willen.