Huggybird nee vind ik ook het is een rustig groepje, in dat opzicht heb ik geen zorgen maar er zal er maar net 1 verkeerd vallen of er gebeurt iets naars onderweg waar hij/zij van ontdaan is.
Ja ik zit er echt doorheen, ik heb jaren lang de kar getrokken wat N betreft en ik ben nu op een punt dat ik eigenlijk niet meer lijk te kunnen of te willen.🫣 Althans willen, ik ben zijn gedrag gewoon spuugzat. Hij kan een goed humeur hebben maar dat kan 5 minuten later totaal anders zijn. (Laatste 3 dagen gaan trouwens prima) Als mijn man thuis is neemt hij gelukkig zaken over die N betreffen. En ik weet dat N er niks mee kan, ik weet dat N heel graag hulp hiervoor wilt (wat ik bewonderenswaardig vind van een 8 jarige) dus hij staat ook op de spoed lijst. Dinsdag hebben we een gesprek en binnen 10 dagen is er hulp opgestart vanuit dit expertise centrum. (Is alleen voor kinderen die dreigen uit te vallen) Dus ik knijp in mijn handen, ik weet dat N alle hulp gaat aannemen en gaat opzuigen. Ik hoop gewoon dat spel-therapie heel snel start, alleen dat zou mij al lucht geven.
Het voelt alsof de buitenwereld+school geen idee heeft wat voor chaos het is in het hoofd van N en wat daar de uitwerking van is wanneer hij zich veilig voelt. Voelde hij zich ook maar veilig op school, konden ze daar eens brandjes blussen ipv alleen hier thuis. 😫 ik hou mijzelf telkens voor dat dit N niet is. Hij is echt enorm zorgzaam, is de enige die altijd helpt wanneer ik een bloedneus heb en als ik weer eens boven de wc hang is hij de gene die altijd vraagt of hij kan helpen. Hij is enorm gevoelig ook in positieve zin. Maar de wereld lijkt nu te snel voor hem te draaien en er is niemand buitenshuis die hem opvangt of ziet. Dat moet er natuurlijk ergens uit…
Sorry voor het geklaag.