Ik ben de sneeuw zo enorm zat. De rolstoel kan niet buiten, dus wat ik doe moet lopend. En ik kan best wat lopen, maar lopen op sneeuw en met rugpijn is dramatisch.
Dus nu zitten we redelijk thuis vast. Wat an sich ook geen ramp is, behalve dat hond wel uit moet, kind naar school moet, en ik eigenlijk moet werken. Gister moest ik stoppen op de weg omdat alle sneeuw over mijn voorruit schoof, gelukkig schoot mijn ruitenwisser naar voren en ging ie niet kapot, en kon ik de sneeuw eraf schuiven (niet helpend voor mijn rug) en stond ik niet op een heel gevaarlijke plek. Ik lees nu ook dat je 500 euro boete riskeert als je je dak niet sneeuwvrij maakt, wat ik snap, maar hoe moet ik het dak van een busje sneeuwvrij krijgen?
De zorgverleners willen wel helpen met de ramen enzo, en ik heb een standkachel, maar dit gaat wel ver om te vragen..
En morgenochtend 8.45u fysio, wat fijn zou zijn met mn rug, maar de zorgverlener is er om 8.30u (hopelijk, gaat met ov) en dan moet charlie naar school, dat kan natuurlijk ook helemaal niet..
Ik vind rijden nu ook enorm spannend, ondanks winterbanden en zware bus, want als ik schade rij kunnen we echt helemaal niets meer terwijl de auto gerepareerd wordt. Laat staan als ie total loss zou zijn...
Ik heb geen idee wat te doen, ik voel mij compleet beperkt en mislukt en al die spanning maakt het allemaal niet beter in mijn lijf.
klaagmodus uit