Pimpelmeesje hebben ze gezegd waarom ze haar willen zien, moeten er metingen gedaan worden?
Weet je waarom? Zodat ze haar eigen verhaal kon doen. Ze kon geen geluid verdragen, ik moest fluisteren. Ze kon geen licht en beweging verdragen, laat staan in een auto zitten. Echt hoe dan? Had ik al gezegd dat ik nogal geïrriteerd raakte aan de telefoon? 😡
Het is ook de meest klassieke verschijningsvorm van migraine, dus ik weet ook niet precies wat ze uit haar verhaal willen halen. Het enige wat ik kan bedenken is dat ze even een ecg willen doen ivm de genmutatie, maar ze is de laatste keer weer helemaal goedgekeurd door de cardioloog dmv ecg én echo. Ik denk dat we daar dan wel op kunnen vertrouwen 🙄.
De laatste keer was het ook zo erg, maar omdat de keren daarvoor minder erg was, heb ik afgewacht. Het wordt elke keer erger met minder tijd er tussen. Achteraf gezien had ik de laatste keer gewoon de huisarts moeten bellen en liegen dat ze het al vaker zo erg had gehad, zodat we nu wel wat in huis hadden gehad.