Mamabeertje ik denk dat het vooral een combinatie was met het continue overgeven dat het niet water drinken een probleem was. Volgens mij heeft ze wel 20x overgegeven vandaag ๐ฌ. Ze had gewoon geen vocht meer in haar lijf. Ze heeft sinds gisteravond ook niet meer geplast, dus ik denk dat ze echt wat uitgedroogd was en dan schijn je daardoor inderdaad heel makkelijk flauw te kunnen vallen. Ze viel ook gewoon zittend /al half liggend flauw zonder enige aankondiging van licht in het hoofd of zo iets. Dat niet plassen hou ik trouwens nog wel in de gaten, want dat zit mij nog niet lekker.
Huggybird ik ben 3.5 jaar geleden met een ambulance afgevoerd, omdat ik maar bleef overgeven door overprikkeling/ overbelasting. Was niet mijn idee, maar de huisarts wilde perse een cva laten uitsluiten. Die ambulancerit was echt afschuwelijk. Ik had een of ander infuus met antibraakmiddel, wat echt niks hielp. Uiteindelijk bleek ik dus ook gewoon uitgedroogd te zijn en die ambulancerit maakte het juist veel erger. Serieus wie heeft bochten en rotondes uitgevonden ๐
. Ik wilde als het even kon mijn dochter niet aandoen om een half uur in de auto te zitten en dan zit je ook nog in zo wachtkamer waarschijnlijk uren te wachten. Ze kon niet eens zitten of lopen. Toen ik las dat je moest bellen bij overgeven en flauwvallen, had ze net voor het eerst een paar slokjes al 5 minuten binnen gehouden. Als dat er weer was uitgekomen, had ik trouwens wel gebeld.
Bloem wel cola met suiker zeker? We hebben alleen maar zero in huis. Ze slaapt nu, maar zodra ze wakker is, gaan we haar weer slokjes ors geven. Ik zou het wel fijn vinden als ze vandaag een keer plast ๐ฌ.
CrazyCatLady hopelijk wordt ze niet ziek ๐ค๐ป