Vulpen nee het moet echt laminaat zijn. Ik heb nu 2x vinyl in de keuken laten leggen en beiden waren binnen een maand kapot. Vinyl is leuk als het ligt, maar niet als je met witgoed eroverheen moet, daar is het gewoon niet tegen bestand 🙁
Wel balen, want ik vind vinyl patroontjes ook veel leuker dan hout-look laminaat, maar ik durf het niet meer aan na vorig jaar.
Trees Er zijn kant en klare laminaat leg setjes te koop.
Ik vreet nog liever een rol vinyl dan dat ik zelf ga leggen 🤣
Ik snap dat het goed bedoeld is, maar écht niet. Ik moet al vreselijk veel regelen, plannen, organiseren en doen zonder mezelf ook nog even nieuwe vaardigheden gaan aanleren, dat kan ik er gewoon niet bij hebben nu. Los van dit gezeik moet ik ook mijn presentatie nog doen en spelen er wat persoonlijke dingen, ik moet echt op mijn grenzen letten. Zelf leggen is een grens 😉
Trees Ik zou wel eerst de keuken laten vervangen en dan pas de vloer doen
Dat sowieso. Maar de druk is er wel, want zolang de vloer er niet ligt, kan mijn witgoed niet aangesloten worden.
Dus het komt op een hele nauwe planning: witgoed eruit laten halen, keuken eruit, keuken erin, tegelen, verf, vloer, witgoed er terug in laten zetten.
Iedere dag vertraging is geen keuken, dus extra kosten en gedoe. Een week zonder vaatwasser overleef ik wel, maar een week zonder wasmachine is wel een ding..
Puzzelstukje
iMoeder dat wordt mijn laatste optie, maar ik ben geen fan van internetvreemden over de vloer 😬
Bloem die starten pas vanaf 10m² of hanteren een minimumbedrag waardoor ik 2 keer zo duur uit ben..
Andere optie: de vloer van de gang ook meteen laten doen, dan red ik t wel. Maar is wel meer gedoe.. 🙁