Zonnebloem De huisarts wel. Maar die wil geen medicatie herhalen die hij niet voorgeschreven heeft. De ADHD kinderarts heeft een online portaal waar je een heel formulier elke keer moet invullen (inclusief gewicht en lengte van het kind ๐). En voor de medicatie rondom de diabetes (Zofran, Emla, een hydrocortisone spray voor de huid etc) moet ik de diabetes kinderverpleegkundige mailen.
De diabetes spullen zelf (en dat zijn echt weet ik hoeveel verschillende materialen aan vul setjes, schiet setjes, strips, prikkers). Sensoren komen dan weer van een ander leverancier, om het makkelijk te maken. Oh en dan vergeet ik de medicatie voor het plassen nog die bij een andere kinderarts vandaan komt en daar moet ik dus iemand mailen waarvan ik de hele tijd het mail adres vergeet. En nog andere dingen die ik zelf moet kopen maar wel op voorraad nodig heb zoals folie om de sensor af te plakken, alcohol 70% voor schoonmaken en ontsmetten etc.
Ik denk dat normale mensen er al licht getikt van zouden raken. Ben soms oprecht verbaasd dat ik het met mijn concentratievermogen en drukke leven voor elkaar krijg dat er nog nooit iets echt op geweest is.