Zonnebloem Trees Vulpen Bloem Vinexkindje
Ik zeg het niet vaak over iemand, laat staan over een collega, maar deze vrouw is zo dom!
Ik app haar( ze wekt niet vandaag) dat ik tot mijn grote verbazing mijn nummer in die brief zie staan, dat ik er helemaal niet blij mee ben dat ze mijn nummer zonder mijn toestemming gedeeld heeft.
Zij: ‘oh sorry niet over nagedacht… de nummers staan er altijd in…’
Ik zal de brief snel veranderen..
Ik: is de brief nog niet mee met de kinderen? ( we gaan maandag weg)
Zij: ‘ jawel, twee weken geleden al’
Ik : dan heeft dat veranderen niet zo veel zin meer, mijn nummer ligt al bij 16 gezinnen op de keukentafel!’
Zij: ik zal woensdag een nieuwe brief printen en die meegeven, dan haal ik jouw nummer eruit en zeg ik dat ze de andere moeten weggooien’
🤯🤯 echt die vrouw denkt dat ik gek ben of zo…
En dat daar de boel mee is opgelost… 😡😤
Zij: Heb niet het idee dat er wat mee gedaan wordt. Mijn nummer staat er al jaren in en nog nooit heeft iemand die gebruikt
Ik : Ik denk dat je mij niet snapt, het gaat er om dat je ongevraagd mijn nummer deelt. Dat is alles behalve oké…
Zij: Ja ik begreep je wel. Nogmaals sorry. Dat is het enige dat ik kan zeggen.
Ik wilde je gerust stellen. Maar nogmaals sorry.
Serieus, ik wilde je geruststellen!!!! Ze denkt echt dat ik niet goed in m’n hoofd ben ofzo!
Na haar ‘nogmaals sorry’ heb ik even niet gereageerd… toen begon zij een koetjes en kalfjes verhaal van ‘hoe was je dag in groep 5 vandaag’
Tssssss
De andere collega is ook heel pissig. En ik denk dat zij nog meer risico loopt want zij heeft deze groep vorig jaar gehad. Kinderen hadden tegen haar gezegd ‘Ooohh 🤗 nou kan ik jou een berichtje sturen’ ook daar, naast berichten van ouders, zit je niet op te wachten…
Echt hoe kan je zo dom zijn!!!