Ik ben een beetje klaar met onze logee. Ze is 11 jaar maar zoveel noten op haar zang. Gisteren alles mogen doen samen, film avond, beauty avond, laat slapen, avond eten was pizza, ontbijt croissant etc. Nu vraagt dochter of ze mag blijven voor het middag eten. Zegt dat meisje: "wat hebben jullie eigenlijk allemaal". Dus ik antwoord, eehh brood en crackers. Vraagt mijn dochter (op verzoek van dat meisje) of we pannenkoeken kunnen eten. Dus ik zei nee, gewoon brood. Zegt dat meisje "ja maar wij eten altijd s'middags pannenkoeken".
Ik antwoord dan natuurlijk iets van, nou hier nu niet. Maar ik vind het ook allemaal zo brutaal. Wees blij dat je logeert en er al zo veel mag.
Net tosti gemaakt, zegt ze "wat is dit nou weer voor ketchup, wij hebben altijd Heinz".
Maar goed, haar moeder appte net over het ophalen, dus ik had gezegd "over een half uurtje lijkt me prima".
Die kwam aan en ze vertrokken meteen. Niets vragen over het slapen en of het leuk was en het was nog net een "nou bedankt he" toen ze naar de auto liep.