Mijn vader heeft weer bloedverlies gehad vrijdag. Niet zo veel als vorig weekend maar wel mee dan een beetje bij de ontlasting.
Dinsdag heeft hij verder onderzoek, vandaag al vezel loos eten, en morgen middag beginnen met die rommel opdrinken, dinsdagmiddag het onderzoek. Ik heb met hem te doen…
Mijn moeder heeft een nieuwe mobiele telefoon, ze heeft dus wel gehoord wat ik zei. Niet dat een nieuwe telefoon nodig was, ze moet namelijk alleen maar zorgen dat ie is opgeladen én niet geheel onbelangrijk hem AAN zetten! 🙈 en dat moet bij een nieuwe telefoon ook…..
mijn vader heeft dit ook al uitgelegd maar man man wat is mijn moeder eigenwijs…..😬 die oude telefoon was gewoon een rot ding…. Het lag aan de telefoon, want als ik m niet gebruik gaat ie ook niet leeg…. 🫣
Ook nog uitgelegd dat als ik aangeef wel mee te willen naar het ziekenhuis, ik dat niet doe omdat ik denk dat ze dat niet alleen kán maar omdat het fijn kan zijn om het niet alleen te hoeven doen, samen hoor je meer en je kan elkaar steunen. Ze keek me met een schuin oog aan…. Eigenwijze drol!