Toch6 En auto rijden is dan nu misschien ook het roze olifantje? "Ik mag niet dus ik wil"?
Volgens mij sla je nu de spijker op zijn kop. Ik vroeg ook waar hij allemaal heen moest met die auto. Zijn antwoord: als hij iets verkocht op marktplaats, kan hij het pakketje niet wegbrengen. Behalve dat hij momenteel bijna niks op marktplaats heeft staan, kan ik het ook gewoon wegbrengen. Het gaat dus echt nergens over, maar het is meer het idee dat hij niet de deur uit kan. Mijn zwager gaat vanmiddag met de jongste mee naar de ortho en hij wil mee. Hij kijkt nu al uit naar zijn uitje om in de auto ernaast te mogen zitten ๐.
Honkeytonk dus ik hou mijn huis doenbaar, de garage laat ik versloffen en ik speel ondertussen na 3 maanden les mijn eerste stuk van Bach. Gelukkig mens ben ik ๐.
Dat is echt wel heel tof! En ook snel. Jep eens, dat dit veel belangrijker is.
Pimpelmeesje ik geloof dat hij zich dit nu wel realiseert. Niet dat hij er eerder geen begrip voor had, maar hij begrijpt het nu wel beter.
We hebben goed gepraat vanochtend. Komt ook wel goed en we snappen elkaar wel. Hij moet hier gewoon even doorheen en dan is het ook klaar. Hij heeft vanaf zaterdag weer heel veel tintelingen in zijn voeten en hij was bang dat de operatie toch niet geslaagd was en hij het zich ingebeeld had dat het beter was. Er was ook gezegd dat er een zwelling zou komen, die weer op de zenuwen zou gaan drukken, maar dat is tijdelijk. Ik voelde zaterdag ook echt een zwelling ter grootte van een kleine voetbal onder zijn huid zitten. Is nu al minder groot en de tintelingen zijn ook al minder. Komt denk ik echt daardoor. Hij gaat zich dan toch zorgen maken en allerlei doemscenarioโs bedenken. Hij moet gewoon weer even wat vertrouwen krijgen in lijf.