Marshmallow succes! Gaat via de kaakchirurg neem ik aan? Is het niet gevaarlijk om zolang te wachten? Het moest hier dezelfde dag gebeuren ivm risico op verspreiding van de infectie via de bloedbaan. Ik was zo ziek als een hond en het was zo vreselijk pijnlijk, dat ik wel blij was dat het direct moest.
Misschien van te voren wat extra paracetamols (of als je iets zwaarders hebt) slikken. Heftige infecties kunnen ze niet verdoven en iets van pijnstilling is wel fijn als ze het opensnijden en schoonspoelen.
Het is shit, maar het duurde hier nog geen 10 minuten en volgens mij was ik binnen twee dagen al koortsvrij en was de zwelling ook al weg getrokken. Alleen de eerste twee dagen was de pijn nog net zo heftig als daarvoor. Twee weken later was ik echter al bijna pijnvrij en kon ik weer normaal eten. Na een maand was het echt al volledig genezen. Het is even een paar minuten doorbijten (zou ik op dat moment niet letterlijk doen ๐
), maar dan is het ook klaar en wordt het alleen maar beter. Ik vond het daarna echt snel gaan en dat is mij echt meegevallen. Ik geloof dat ik daarna zelfs zieker was van de tramadol dan van de hele ingreep ๐คช.
Ik hoop dat je je daarna ook snel weer beter voelt!