[verwijderd] Ja bizar he? My thoughts exactly. Kaaaaallllummmmm met zn allen. Deal met je eigen trauma's en laat de volgende generatie met rust, haha. Bovendien speelden ze om 08:00 uur s ochtends, dus mijn brein kan dit op zulke tijden al helemaal niet aan, nog los van de gesprekken over welke maat shirt je voor je dochter moet kopen voor de 'perfect fit' (ik heb het getimed, 17 minuten was dit onderwerp van gesprek!). klaaaaag xd
[verwijderd] Was dat vroeger ook zo? Ik kan me het van mijn sporten niet herinneren.
Ik kan me dit ook niet herinneren. Wij voetbalden en daar stond heus wel eens een fanatieke ouder wat harder te bleren dan misschien de bedoeling was, maar dit gekonkel onderling en gehelicopter, ken ik niet. Schijnt wel een hockey-ding te zijn.
Bob_Ross En precies om die redenen ben ik zo blij dat mijn kinderen niet op teamsport zitten. Wat een hel zeg.
Dit is inderdaad wel echt een keerzijde. Voor de rest vind ik teamsport juist ontzettend leuk en leerzaam. Maar die ouders mogen thuisblijven wat mij betreft 😆