[verwijderd] ze zijn vandaag pas aangekomen en ik denk eigenlijk dat het gewoon hele normale toegankelijke mensen zijn. Toch voel ik mij er niet prettig bij om te vertellen dat ik een hersenbeschadiging heb tegen vreemden. Mijn ervaring is helaas wel dat mensen je daardoor (onbewust) anders gaan behandelen. Vaak niet eens op een vervelende manier, maar wel anders (en soms trouwens wel ronduit vervelend of zelfs onbeschoft). Een heel ander voorbeeld, maar ik loop tegenwoordig met een kruk ipv een wandelstok. Wandelstok is iets definitiefs en ik merk dat ik met een gewone kruk al anders/ weer normaal benaderd word itt een wandelstok. Ik werd daar echt poepflauw van en kon er maar niet aan wennen. Wandelstok is iets wat (iig in Nederland) gebruikt wordt als je iets permanents hebt. Hersenbeschadiging is ook permanent. Permanent is schijnbaar een reden om iemand anders te behandelen en ik heb daar echt zo hekel aan. Ik trek dat nog steeds niet.
Tof trouwens dat je terug bent! 😁
Toch6
Huggybird
Ik zou zelf ook nooit muziek aanzetten op een camping of in een tuin met buren. Vroeger ook nooit gedaan. Alleen al omdat ik iemand anders mijn muzieksmaak niet wil opdringen. Dat hier af en toe een paar kinderen los gaan op een paar nummers k3 of dat iemand af en toe een paar nummers zachtjes luistert, geen probleem, maar urenlang muziek aanzetten?!? Vind ik ook vreemd en zou ook niet mijn keuze zijn.
Maarre het is nu al ruim een uur stil. Hopelijk blijft dat zo de komende dagen 🤞🏻