Bob_Ross Ik heb wel weer een dag gekozen voor mijn studiedag morgen. Lekker met 30 graden op zolder zitten blokken. 😵
Meca Bob_Ross Je kunt ook in het park gaan zitten toch? Of ergens met airco? Of heb je ook de zorg voor je kinderen?
Bob_Ross Meca Nee, kinderen zijn oo school en bso. Het gaat meer om de temperatuur. 🙂 Komt wel goed. Veel ijsjes eten en drinken en ramen tegenover elkaar open.
Meca Bob_Ross Ja zoiets vermoedde ik al. Mijn man werkt ook op zolder dus vandaar dat ik weet hoe onaangenaam het wordt als die pannen warm zijn. Sterkte vandaag en succes!
Toch6 Toch6 joepie, voor in ieder geval weer 2 maanden aan de ijzertabletten 😕 Kan de waardes nog niet inzien maar volgens de assistente zit ik nog steeds op het randje dus advies van de huisarts is weer 2 maanden slikken en dan weer controle
Trees Toch6 succes! Hier gaat het ongeveer hetzelfde. Net goed, net weer niet goed enz. Ik ga de volgende keer opperen of ik niet een soort onderhoudsdosis kan blijven slikken. 1x ongesteld en het is weer te laag 🙄.
iMoeder Toch6 Ik zag laatst een hele uitleg video over ijzer tekort. Van een arts, (echte arts). Die vertelde, met een uitleg die ik vergeten ben, dat ijzer beter wordt opgenomen als je het om de dag slikt ipv elke dag. Dus dat is misschien nog een tip?
Toch6 Trees hier was de hoop dat mijn lijf het weer zou oppakken en icm cyklokapron tegen het bloeden dat het goed zou blijven/verbeteren. Zal toch meer biefstuk moeten eten 🤪
Trees Toch6 Zal toch meer biefstuk moeten eten 🤪 Op zich geen straf 😋 Ik heb heel veel zomerspinazie in de tuin staan, dus ik maak maar heel veel smoothies met spinazie er doorheen. Heb ik iig het gevoel dat ik er zelf ook nog wat aan doe 😅.
Toch6 iMoeder dat moe(s)t ik inderdaad 🙂 In feb was hij goed dus mocht stoppen, op voorwaarde dat ik de cyklokapron bleef slikken. Maar nu dus toch weer wat gezakt waardoor ik tegen de ondergrenzen aan kom
Toch6 Trees Op zich geen straf 😋 dat niet nee 😆 hoewel prijstechnisch.... 2 kipfilets door de rijst is stuk goedkoper dan iedereen aan de biefstuk 😛 Al eten de jongste 3 dat niet dus als ik biefstuk eet doe ik voor hun ander vlees
Bloem Bloem Nou, vandaag doorgegeven dat ik er bij het teamuitje niet bij ben. Degene die het organiseert heb ik uitleg gegeven over het waarom en zij vond het vervelend hoe eea was gelopen. En ze sloeg helemaal zelf niet aan op hetgeen ik vertelde over waar anderen last van hadden. Ze gaf wel aan dat mijn positie heel lastig was en dat echt anders moet bij een opvolger. Dat het hebben van geen team niet oké is. Dat had ze ook in het team gezegd. Mijn directe (en hele prettige) collega cq werkbuddie die heeft ook nog wat bij andere collega’s gepolst en die herkenden het ook niet. Wel gaven die aan dat mijn functie onduidelijk was en dat dat voor onduidelijkheid zorgde maar dat dat niks met mij te maken had. Dus wat nou ‘ we vertellen je dit namens het team’. Zeker niet. Sterker nog ik denk dat het maar enkelen betreft die dit zo voelden. Een van de twee coördinatoren die dat gesprek met mij voerde had na afloop tegen mijn directe fijne collega gezegd dat dit geen fijn gesprek was geweest. Dat ze er geen goed gevoel bij had. Ze is er ook nog bij mij op teruggekomen dat ze er echt nog over nagedacht had in het weekend en er zich niet goed bij voelde. Ze vroeg hoe het met mij ging en wat ze anders hadden kunnen doen. Ik heb later die dag nadat ik hrm had gesproken per app mijn collega’s ingelicht. En daar wel fijne reacties op gehad. Morgen laatste dag en dan is het goed. Ik ga hier verder geen energie in stoppen en me richten op de toekomst. 💪🍀❣️
Trees Toch6 wij eten enkel biologische kip met 3 beter leven sterren (met dank aan onze buren met schuren vol plofkippen 🤢). Biologische kip is echt belachelijk duur. Zelfs duurder dan als ik biefstuk haal van een Schotse hooglander hier uit het bos. Ik gooi dus liever biefstukreepjes door de rijst 😅.