Softbasegaming Honkeytonk Marshmallow
Huggybird qua testuitslag zat hij met zijn verwerkingssnelheid lager dan de rest van de afgenomen test. Waardoor het Leonardo vind dat er een asynchroniteit is. Wij en de orthopedagoog houden de asynchroniteit in verband met alles wat er rondom hem speelt. Sterker nog zijn verwerkingssnelheid is hoogstwaarschijnlijk hoger dan die van mij en mijn man, terwijl wij beide ook hoogbegaafd zijn. Wij houden hem niet bij.😵 De meting (verwerkingssnelheid) vindt onder tijdsdruk plaats en valt daardoor lager uit dan de overige elementen, dit komt voort vanuit zijn perfectionisme/overdenken en het tot op heden uitblijven van een passend aanbod -met als gevolg een gebrek aan zelfvertrouwen, erkenning en vereenzaming-, het is dus allemaal verklaarbaar.
De afwijzing is voor ons niet het probleem, wel het feit dat ze zich niet aan bepaalde afspraken hebben gehouden zoals het observeren in de klas. Hierdoor is een objectief oordeel uitgebleven. Hier heeft de ib’er ook een rol in gespeeld. De honden lusten er geen brood van. Ik heb van de week de leerplicht ingeschakeld om eens te kijken wat er allemaal mogelijk is qua geld potjes en hulp bij het kiezen van een mogelijke andere school.