🤣🤣🤣
Hier wordt wel veel geklust, maar mijn man heeft dus allemaal kasten, lades en losse bakken in de schuur voor zijn gereedschap zonder systeem. Op zich zou je dan nog weten waar je moet zoeken, maar hij ‘ruimt het op’ op elke willekeurige plek waar hij op dat moment in de buurt is. Vervolgens is hij het kwijt en koopt hij het weer nieuw. Ik denk dat we zonder overdrijven minimaal 10 hamer, 10 zagen, 10 dezelfde maat schroevendraaier enz hebben. Oh en mijn systeem vindt hij teveel werk (je weet wel het opruimen op een vaste plek), maar continue op zoek zijn naar gereedschap tijdens het klussen of weer naar de bouwmarkt 15km verderop rijden, kost geen tijd??? 🤨
Terwijl ik dit type zie ik hem kwasten en een halfleeg blik verf tussen mijn tuinspullen ‘opruimen’. Echt overal in huis staan dus ook potten verf en kwasten lukraak opgeruimd ipv op de vaste plek op zolder. Echt aaaarghh 😖!!! Oh en nu propt hij het zeil onder mijn oppottafel, waar geen ruimte is ipv 15 stappen verder te lopen en het op de juiste plek te leggen, waar het ook vandaan komt….