iMoeder Puzzelstukje Och bah, wat een ellende zeg!! Dat moet toch wel flink zeer hebben gedaan! Heel veel beterschap en hoop dat je snel de operatie achter de rug hebt. En dat die goed verloopt.
Puzzelstukje Dank allemaal. Type met links dus lastig. Heel veel pijn. Hopelijk binnen 2 weken operatie.
Trees Puzzelstukje Hopelijk binnen 2 weken operatie. Twee weken ๐ณ. Ik hoop voor jou veel sneller! Of dat iig de pijn gaat afnemen tot aan de operatie. Dit is toch anders niet te doen. Ik vind het echt rot voor je.
Marshmallow Cupcakes versierd voor E. Vandaag alvast haar feestje! Stomme tril handen werkte niet mee en er lagen overal katten haren ๐ Maar de kinderen zullen dit vast wel mooi vinden en anders hebben ze pech ๐
Marshmallow Sevenof9 Ja ze wordt echt al 8. Ik blijf het een wonderlijk ding vinden die leeftijd en hoe de jaren verder gaan. Ik word ook alweer 46 jaar en mijn oudste alweer 11. Geeft af en toe een brein error.
Kyra73 Marshmallow het gaat echt hard hรจ? Mijn middelste is vandaag 18 geworden. Ik heb dus al twee volwassen kinderen ๐ณ
Sevenof9 Marshmallow Jeetje, in mijn hoofd is zij nog 5 ofzo ๐ฎ Maarja ik zat vandaag alweer te huilen dat M al twee weken oud is vandaag en dat de tijd zo snel gaat ๐ฌ Je hebt in ieder geval wel leuke cakejes gemaakt! Weet zeker dat de kinderen daar blij mee gaan zijn ๐ Kyra73 Gefeliciteerd!