Marshmallow ik durf niet te kijken, ik vermijd mijn energie-app momenteel 🫣 (deze houdt automatisch bij wat we elke dag kost).
Woonkamer en keuken verwarmen we enkel met een pelletkachel. In de slaapkamers en de rest van het huis probeer ik het ‘s nachts en overdag wel op 14 graden te houden, dus ik moet daar wel stoken. Anders krijgen we echt heel veel last van vocht en op den duur schimmel. Als de meiden op hun kamer huiswerk maken, zet ik hem hoger. Gevolg is dat de cv hier momenteel dus 24/7 staat te loeien. We hebben onlangs net een nieuwe cv ketel laten installeren. Deze is zuiniger dan de vorige, dus ik hoop dat het daardoor nog enigszins beperkt wordt.
Marshmallow Ik betaal in deze maanden 150 euro als voorschot en daar zit ik dus ruim overheen.
Ik vind 50 euro eroverheen echt super netjes. Of betaal je in de zomer dan minder voorschot? In de wintermaanden zitten we altijd vet over ons voorschot heen. In de zomer echt zwaar eronder. Uiteindelijk middelt dit zich wel uit, maar dit jaar denk ik niet.