Liekje81 Puzzelstukje wij doen een ja-dag qua eten. Dan mag alles die dag. Uiteindelijk vroeg ze in de middag om fruit, haha. Maar dat was ook erg leuk.
Puzzelstukje Toch6 ik voorzie al dat de een sushi wil en de ander een chickenburger. Nee geloof dat wij dit overslaan.
Toch6 Leuk spul joh🤪 Heb wel echt méga veel over, indicatie op de site klopte totaal niet. hopelijk heeft mn kerstswap geen last van hooikoorts😇 * Onderste laag geurkaars, handzeep, handlotion, chocolaatjes Notitieboekje met pen, kerstkaart, visitekaartje van stichting waar ik de spullen van heb 18 pakketten. Wil nog (denk jute) lint halen om de deksel om zn plek te houden
Blue Toch6 ik dacht heel even dat je voor alle deelnemers van onze kerstswap een doos had gemaakt😂
Marshmallow Vandaag koekjes versieren met kerst muziek. Het was de bedoeling dat we het op zelfgebakken koekjes zouden doen, maar die zijn verbrand 😆 Dit is ook een prima oplossing.
Zonnebloem Trees ‘we zetten de wekker vroeg’ Ik denk dat de wekker van de 2 meiden die ochtend opeens bij het grofvuil te vinden zijn ipv op hun slaapkamer. 👀
Trees Noordeling ik ga nu net doen alsof ik dit zelf ontdekt heb 😇. Dinsdag 22 december is in 2027…
Honkeytonk Trees dan hebben jullie nog even om aan het idee te wennen 🤣 ben wel benieuwd, was het nu een grap van hem, of een datum foutje 🤣
Trees Honkeytonk het was een foutje. Jammer 😅. Onze zolder is reusachtig en vreselijk qua troep. Mijn tactiek is gewoon vermijden.
Honkeytonk Trees dat is ook mijn tactiek. Moest er gisteren even zijn en heb snel de deur weer dicht gedaan. 🤣