Trees Dochter mocht achterop de motor van zwager. Stiekem vind ik het nog best spannend, maar hij belooft rustig te rijden.
Tantetil Miek89 er is wel een kindvriendelijk stukje. Maar ik snap het wel, ik neem mick ook niet mee. Ik vind het ook wel beetje eng zoveel mensen
Sevenof9 Tantetil ik baal echt dat ik er niet bij kon zijn! Maar fantastisch dat er zoveel mensen waren, meer dan 100000 las ik!
Trees CrazyCatLady Nu ik er aan denk, hoe gaat het met je gender reveal bloembaby? Uiteindelijk werden het 30 baby’s 😬. Ik wist van gekkigheid niet meer waar ik ermee heen moest en aan wie ze ik ze weg moest geven. Tot nu toe heb ik iig varianten met groene en varianten met rode bladeren. De vorm en de kleur van de bloemen zijn nog een verrassing. Het blijft dus nog even heel spannend 😉
Tantetil Tante Til ging weer eens creatief doen met workshop Bob Ross ( @Bob_Ross ) schilderen. Echt heel leuk!
Trees Ansji Jaaaa, ik zie “happy little trees” 🤣 Ik las het eerst als dat je kleine blije treesjes zag. Ik dacht waar dan 🤣. Ik had de link met Bob Ross nog niet gelegd. @Tantetil gaaf!!