Zonnebloem dank je, ze lijken redelijk goed aan te slaan hopelijk werken ze bij jullie ook goed (en snel)!
NU foto π· topic, deel 3
Afgelopen dagen sliep N veel smorgens dus ik dacht dan kan ik mooi cupcakes voor morgen maken... Ja nu wilde ze niet in de kinderwagen ofzo natuurlijk dus de draagdoek maar uit de kast gepakt.
Toch6 die haartjes
Marshmallow ze gaat mee doen in Pluk van de Petteflet, als stampertje kammen heeft echt 0 zin haha
Er is in ieder geval iemand blij
Vanmiddag bij de kruitvat, die zijn er vroeg bij dit jaar
CrazyCatLady whahaha
CrazyCatLady Ik vind het 'wat zijn ze vroeg met pepernoten'-gezeur altijd een beetje overdreven. Maar dit slaat echt nergens op hahaha. Vonden ze zeker nog ergens in een hoekje
Vinexkindje wat mij betreft is het nooit te vroeg voor pepernoten, het liefst het hele jaar door! Maar deze vond ik wel apart ja, begint eindelijk lente te worden komen ze aan met sneeuwpoppen
- Bijgewerkt
Ik heb een pop
(Verwijder de foto's zo weer)
Toch6 Ohhh maar zo schattig
Honkeytonk dat is ze zeker!
En mini! Althans, voor hier L was de lichtste bij de geboorte met 3800gr, tot N kwam. N is morgen 5 weken en was vanmorgen 3740gr.
C kwam met zelfde termijn, 4175gr, N 3260gr Dus ze voelt gewoon echt mini.
Toch6 zo cute
Toch6 nou dat snap ik! Hier was de kleinste ook 3900 gram (en de grootste 4545 gram). Dan voelt 3260 echt klein! (Ook wel fijn , lekker kleintje, kan je nog eens maat 50 gebruiken )
Toch6 heerlijk!
Honkeytonk haha ja ze past nog verschillende dingen vsn maat 50. Er was ook best wat te groot de eerste week, denk dat 44 ook hsd gepast maar dat heb ik niet in huis.
- Bijgewerkt
Feestdag vandaag. Maar ik haal m snel wel weer weg. 14 jaar! Zou oud alweer!