Vulpen Sneeuwvlok Ik zou zeker voor Jan van Haasteren gaan. Met 350 of 500 stukjes. Wij hebben net eentje over het klaslokaal gemaakt. Die puzzels hebben precies genoeg verschillende kleurvlakken Ên de stukjes zijn van goede kwaliteit, ook echt belangrijk. Als ze zo wiebelig erin liggen weet je steeds alsnog niet of je het goed hebt, dat is irritant.
Liekje81 Ik zit met een brandwond op mn been weer binnen. đ was een pot vuurwerk van 1 van de buurtjes omgewaaid en schoot alle kanten op en waaide verder. Zo tegen mn benen. Dafne stond bij me, die heeft gelukkig niks. Maar was wel ff paniek.
Trees Femkes veel plezier! Mijn jongste dochter en man zijn hier vorig jaar naar toe geweest en volgens mijn dochter was het een van de mooiste dagen uit haar leven đĨ°. Ze vond het geweldig!
Femkes Trees wij waren er vorig jaar ook en mini vond het fantastisch. Ik was dit jaar niet van plan, maar ze zag een reclame in de Donald Duck en er waren nog kaartjes en geen andere plannen, dus waarom niet? June leuk! Vonden jullie het mooi?
June Femkes heel mooi. Wij hebben genoten. We zaten ongeveer op dezelfde hoogte. Wij hadden 212 als ingang.