Pimpelmeesje Het is nog lekker buiten nu, kind ligt nog te suffen voor de ipad na een korte nacht, dus ik geniet even van de rust 😌
Zuremat De reden dat wij haar altijd 'Schobbejak' noemen. Het kon er zo eentje van de Stampertjes van Pluk van de Petteflat zijn. Deze meid is altijd vies, altijd die pluk haren zo voor haar ogen, zwarte vegen op haar snuut. Heerlijk! 🤣❤️
Rietjesbeker De kat had een veldmuisje gevangen en bij de kinderen gebracht. Wij hebben nu dus een veldmuisje in de rehabilitatie, met een beetje water, stukje appel, stukje brood en wat vogelzaadjes 🙃
Marshmallow Ik hoop dat E net zo enthousiast is 😅 Ik ging voor iets heel anders naar de wibra dat herinnerde ik me thuis pas. Daar kwam ik er ook achter dat ik mijn balkon deur en slaapkamer raam wagenwijd open had laten staan 😆 (hoi adhd!).
Trees Marshmallow 🤣 Zo ben ik vandaag al 2x een half uur aan het zoeken geweest naar de bikinitop van dochter. Ik kon met 100% zekerheid herinneren dat ik deze vanochtend in de mand met schone was had gedaan. Ik vond haar bikini net in de boekenkast in het rommelbakje 🤭.
Toch6 Ik kan hier zo van genieten he, vol concentratie maakt ze een kleurplaat voor haar jarige oom 🥰
Vulpen Marshmallow Ik heb een keer dagen spierpijn in mijn hand gehad nadat ik bloemen op de fiets mee had genomen 🙈