Pimpelmeesje Softbasegaming he t gaat allemaal niet lekker he 🙁 alsof je nog niet genoeg aan je hoofd hebt
Softbasegaming Pimpelmeesje eeeuh het is allemaal wel eens makkelijker geweest om mn hoofd boven water te houden ja 🫣. Elke keer als ik met mn man weer stapje vooruit ga gaat er ergens anders weer een stap achteruit🤦🏼♀️
Femkes Maxi heeft een vriendinnetje!!!! Dat mag ik niet tegen familie en zo zeggen, maar ik vind het allemaal zo schattig dat ik het wel kwijt moet. Dus daarom hier
Femkes Bloem ik heb haar ontmoet toen nog de stellige bewering was dat ze gewoon vrienden waren. Ze had zichzelf buiten gesloten en haar ouders hebben een horeca zaak en laat thuis, dus heeft ze bij ons gegeten. We hebben toen dus gelukkig niks vreselijk genants gedaan (volgens maxi).
Femkes Huggybird nee, volgens mij ander meisje. Dat meisje had afgezegd via app. Daarna is hij een keer in de kerstvakantie op stap geweest met een meisje die hij heeft ontmoet bij een internationaal scholieren gebeuren, maar dat was eenmalig. Dit meisje zit bij hem in de klas en ze gamen met een groepje veel samen. Volgens mij is het op zich heel pril.
Huggybird Femkes haha hij timmert goed aan de weg zo te horen 😉 Leuk hoor! Weer een nieuwe fase, verliefdheid, relatie gedoe, liefdesverdriet…. Kan allemaal voorbij komen….
Pimpelmeesje Heel bijzonder dat alle kinderen lastig zijn en jouw kinderen heilig zijn 🙄 ik weet weer waarom ik jou niet teveel zie 😝
Puzzelstukje Ik heb de stap gezet en de huisarts gebeld. Misschien is anti depressieva geen slecht idee.