Volgens mij heb ik een briljant idee. Vanochtend kwamen ze van de houtbouw de ingestorte overkapping afbreken en afvoeren. We hadden het met de werklui over met wat we ervoor terug wilden. Deel van de overkapping is gemetseld en dat is relatief duur. Waarschijnlijk kunnen we voor hetzelfde bedrag ook een klein ‘boerenschuurtje’ van hout op die plek laten zetten. We missen namelijk opbergruimte buiten.
Nu hebben we sowieso een nieuwe grote schuur nodig voor de fietsen bij de oprit. Ipv een nieuw klein schuurtje laten bouwen, kunnen we misschien ook een nieuwe grote schuur op de oprit laten bouwen als we zelf ook bijleggen. Op de plek van de ingestorte overkapping, kan een geweldige kippenren worden gemaakt. Kunnen de kippen ook mooi het ‘gangetje’ naast ons huis onkruidvrij houden. We doen daar verder toch niks mee. Het is ook niet dat we nog een overkapping in de tuin nodig hebben, want we hebben er al twee.
Op deze manier hebben we misschien wel lekker goedkoop een mooie nieuwe schuur! Geluk bij een ongeluk. Ik ga dit nu voorstellen 😁