Trees ik vind het ook nog al een verschil of je vakantie hebt of de hele dag heen en weer moet rennen tussen allerlei afspraken om eerlijk te zijn. Lekker in je bikini aan het zwembad, of in nette kleding lopen tussen afspraken en vergaderen in ruimte van 40+ graden.
En sowieso is 40 graden in Spanje en hier appels met peren vergelijken.
Net zoals in de winter men dan klaagt over uitval van treinen, in Zwitserland rijden er bv sowieso minder en kwamen ze kijken hoe we er hier zoveel over het spoor kregen in de winter.
En de een kan beter tegen warmte , de ander beter tegen kou. Als je geboren bent in een land waar het altijd 35+ is , reageert je lijf ook anders, dan zit je te rillen met een winterjas aan bij 20 graden terwijl hier iedereen dan in zn bikini op het strand ligt. En in de noordelijke landen, liggen ze rustig met 13 graden in bikini te bakken in de zon.
Dus ja, ik vind het heel goed dat er gewaarschuwd wordt voor omstandigheden die heel anders zijn dan we hier gewend zijn, met hele hoge temperaturen , hele hoge luchtvochtigheid.
En het maar af doen als zeuren vind ik zelf vooral enorm zeuren 😅
Een gewaarschuwd mens telt voor 2, en hoe fijn dat mensen zich nu meer bewust zijn om ff extra flessen in de auto te leggen voor als je straks in de file staat weg te branden.