Marshmallow Heel veel mannen kunnen ook gewoon helemaal niet alleen zijn. Er wordt altijd net gedaan alsof vrouwen degenen zijn die altijd een relatie willen. Maar dat is helemaal niet zo. Vrouwen kunnen veel beter alleen zijn.
Mijn ex-man, gaat ook nog steeds van de ene naar de andere relatie (soms ook meerdere ‘relaties’ tegelijk) en gaat met iedereen heel snel samenwonen. En als ze dan eenmaal verliefd zijn, dan denken ze alleen maar aan zichzelf. Uberhaupt zijn mannen veel egoïstischer dan vrouwen, en best een grote groep slaan daarin door. Net zoals veel vrouwen doorslaan in altijd maar anderen dan zichzelf op nummer 1 zetten. Hun man, hun kinderen, etc. Dus soms denk ik wel eens dat wij vrouwen er af en toe wel iets van kunnen leren.
Maar niet dit natuurlijk.
@Liekje81 Heel vervelende fase waar je in zit. Eigenlijk kun je nu niet zoveel anders dan inderdaad grenzen stellen en het even uitzitten. Ook dit gaat weer voorbij.
En je ex komt zichzelf vanzelf weer tegen hoor. Al blijft dat wel pijnlijk nu, dat snap ik. Ik vond dat ook heel kwetsend hoe snel m’n ex weer verder ging. En zo absurd dat ze dan heel hun kinderen ‘vergeten’. En ook dat doet pijn. Dat mag je er ook gewoon laten zijn. Het is nou eenmaal toch een rouwproces. Ook al ben je verder blij dat je er vanaf bent. Ik ben dat laatste destijds heel veel gaan herhalen tegen mezelf. Gelukkig ben ik er vanaf, is mijn probleem niet meer etc.