Liekje81 Wat verdrietig voor D, maar ik vind oprecht dat jullie dit goed afhandelen. Zeker gezien de omstandigheden. Voor de rust van D is dit de beste manier.
Wat betreft die sleutel, zo werkt het bij ons ook. Mijn ex kan altijd bij mij naar binnen en ik bij hen. Dat is een kwestie van vertrouwen en voor onze kinderen fijn omdat ze dit het veilige en geborgen gevoel geeft dat hun ouders en verzorger, ja, ook die kan hier naar binnen, altijd binnen bereik zijn waar ze dan ook verblijven. Ik vind het niet raar of vervelend, eerder handig omdat mijn ex weleens klussen doet in mijn huis of op de katten past als ik er niet ben en natuurlijk andersom ook, ik verzorg hun dieren als ze er niet zijn. Het is zeker makkelijk met spullen heen en weer brengen. Dat kan altijd, dus hoeft niemand van ons rekening te houden of er iemand thuis is.
Dit werkt voor ons heel goed, maar ik begrijp dat dit niet voor iedereen een gewenste situatie is. Natuurlijk laten we wel weten wanneer er iemand iets komt halen/brengen/ langs komt 😏