Ik weet soms echt niet wat ik moet doen hoor. Korte situatieschets: sinds dinsdag spuugt N regelmatig, diarreeluiers. Eet weinig, drinkt iets minder dan vorige week maar toen was ik ongesteld dus geen eerlijke refentieweek omdat ze dan sowieso erg onrustig drinkt (ik vermoed productiedip). Verder is ze vrolijk en speelt. Slaapt wel iets langer overdag. Geen koorts. Wel verkouden. Nou ja, niet echt een beeld dat ik denk "ze is echt ziek".
Maar waar ik wel mee zit is het (niet) plassen. Donderdag heb ik haar rond 10:30 kunnen douchen na diarree. De eerstvolgende luierwissel was vrijdag rond 8:30... wederom diarreeluier "enkeltje douche". Ik vermoed dat er een klein plasje bij zat adhv de indicator op de luier. Gistermiddag rond 13:30 weer een diarreeluier, waarbij romper en mailloot ook vies waren. Met mn stomme hoofd heb ik toen niet op de plasindicator gekeken. Maar net om 9u had ze dus nog niet geplast :/
Gisteren wel de huisarts gebeld met wat ik hier mee moest, want 1 misschienplasje op 24u is te weinig, in 4 dagen 500gr afgevallen maar ze oogt niet ziek. Toch maar even langs komen want nog geen 2 jaar. Zoals verwacht niks gevonden. ORS gaan geven en vooral gedrag in de gaten houden en als leidraad nemen.
na de luier van half 2 gistermiddag haar dus niet meer verschoont en net om 9u was de luier nog steeds droog :/ Zit me gewoon echt niet lekker want ze heeft gisteravond gewoon 2x gedronken zoals 90% van de avonden, vannacht/vanmorgen vroeg ook nog 2x. Vannacht niet gespuugd (gister bij ontbijt voor het laatst). Ze heeft ontbeten, minder dan normaal, en speelt nu weer lekker in de grondbox.